Informacja *-*

Cześć. ;D Tu nowy współwłaściciel tego bloga. ;) Na MSP nazywam się Alexy XdXd .
Mam 8 lvl. To duży na chłopaka, bo większość chłopaków ma poniżej 6 lv. Mam także drugie konto o nazywie Marko<333 , które dostałem od kolegi z klasy bo juz mu sie ta gra znudziła. Dobra to o czym mg napisać.:
Chodzę do 1 gim, oczywiście jak sama klasa wskazuje mam ...13... lat. Strona nazywa się emo-pisza-o-msp.blogspot.com mi to nie przeszkadza, że pisze "emo-pisza". Ja tym się nie przyjmuje. Najważniejsze, że jestem z dziewczynami i to wszystko. XD Zbieram sb na VIP'a chociaż na tydz. żeby sb kupić jakieś ciuchy dla VIP'a bo mam mało ;'C Ulubiona gra to: MSP i Legends Online. Bio jest nie aktywna. Tą bio pisała moja kuzynka i źle mi wszystko napisała. ;_; Lubię Spamować księgii XDD To narazie tyle o mnie. Jutro po szkole dodam jakiś tam post <33


                                                                         Alexy XdXd